Kontakt
Jeżeli mają Państwo pytania co do produktów lub potrzebują dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu.
F.A.Q
Na podstawie karty gwarancyjnej Klient może składać reklamacje na mechanizm zegarka. Więcej szczegółów odnośnie gwarancji znajduje się w zakładce „Regulamin”.
Tak, wszystkie modele, które znajdziesz na naszej stronie, pochodzą z legalnego źródła. Wraz z zakupionym zegarkiem otrzymujesz dowód zakupu oraz 2-letnią gwarancję (w zależności od marki, gwarancja może być dłuższa).
Czas dostawy uzależniony jest od dostępności danego modelu. Przy każdym produkcie napisane jest, w jakim czasie zostanie on do Państwa wysłany.
Tak, zgodnie z polskim prawem zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy pamiętać, że zegarek musi być zwrócony w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś/aś.
Obsługujemy następujące metody płatności:
- Przelew tradycyjny bezpośrednio na nasze konto,
- Szybkie płatności BlueMedia (karta płatnicza, blik, szybki przelew itp.),
- Raty PayU | PayU płacę później,
- Za pobraniem przy kurierze.
Nie, nie ma takiej konieczności.