fbpx
Zwroty i reklamacje 2020-11-17T00:09:15+01:00

Jak zwrócić/wymienić zakupiony przedmiot?

Towar zakupiony w sklepie internetowym tictime.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący.

Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu (dokument dołączany jest automatycznie do maila potwierdzającego zamówienie), kartą gwarancyjną oraz formularzem odstąpienia od umowy. Formularz proszę pobrać klikając w link. Towar należy odesłać na adres wskazany w formularzu.

Jeśli chcesz dokonać wymiany towaru, wpisz w rubryce „Powód zwrotu” nazwę i numer modelu na jaki chcesz go wymienić.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres sklep@tictime.pl lub dołączone do paczki zwrotnej. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rysy na tarczy, bransolecie, urwana metka).

Jak zareklamować zakupiony przedmiot?

W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Informacje o reklamacji można składać pod adresem sklep@tictime.pl.

Zamawiając w naszym sklepie otrzymujesz serwis producenta marek wymienionych poniżej. Kliknij na daną markę, aby przejśc do procedury składania reklamacji.

 

Zegarek SMARTWATCH Gino Rossi SW010-9

Jeśli nie znalazłeś swojego producenta, do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym:

  1. Karty gwarancyjnej;
  2. Formularza reklamacyjnego. Do pobrania tutaj.

Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.

Uwaga!

Przed wysyłką należy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki! Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.